Heb je een consumenten klacht! Vraag om het klachtenboek.

 http://www.smuldersabogados.es/nl/a…De aanwezigheid van het klachtenboek is verplicht in elke onderneming die gericht is op consumenten. Als u een klacht heeft over de prijs of de kwaliteit van een geleverd product, of over de behandeling of service, kunt u dit kenbaar maken aan de bevoegde instanties. Het doel is om uw klacht te verhelpen. Het klachtenboek is een uiterst serieuze zaak in Spanje. Als u meent hiervan gebruik te moeten maken, doe dat dan. Er wordt werkelijk wat mee gedaan en u wordt gehoord door de verantwoordelijke instantie. De ondernemer is zonder meer verplicht u het klachtenformulier te overhandigen wanneer u daarom vraagt. Het niet beschikbaar hebben of de weigering het te geven is een overtreding op zich. Het is een relatief snelle en kosteloze procedure. U kunt het formulier ook downloaden via de website van de Junta de Andalucía: http://www.juntadeandalucia.es/salu…

B-verify="e702b2c53566027d6a52a0c3756c4c8c164e8c28" https://www.jebentincarihuela.nl